„Intrumi Euroopa tarbijate maksearuanne 2022“ on avaldatud.
Väikeettevõttena võite tunda, et teil on rahavoogude ja klientide maksete osas vähe võimu ja kontrolli. Me saame aidata kõrvaldada krediidihalduse peavalu, võimaldades teil keskenduda kasvule.
Väikeettevõtted võivad makseviivitusega hädas olla - paljud tunnevad survet nõustuda pikema tähtajaga, kui neile meeldiks. Mida saaksid nad teha, et likviidsust parandada?
Telekommunikatsioonisektor seisab silmitsi ainulaadsete väljakutsetega, milleks on vajadus vähendada kliendivoolavust ja tagada suurepärane kliendikogemus.
Kliendi teekond on oluline selleks, et tagada tarbijate rahulolu oma kommunaalteenuste pakkujaga ja suurendada tõenäosust jääda lojaalseks. Intrumi töötajad oskavad hoida seda teekonda sujuvana, alates arvete esitamise algusest kuni keeruliste inkassoteenust vajavate juhtumiteni välja.
loading...