„Intrumi Euroopa tarbijate maksearuanne 2022“ on avaldatud. 

Lisateave ›

Individuaalne lähenemine: räägi oma kliendi keeles

Keelte mitmekesisus on üks viis, kuidas Intrumi ülemaailmne kohalolek loob klientidele positiivse kogemuse. Usume, et rahvusvahelise ettevõtte tugevuse ühendamine kohalike teadmiste ja kogemustega on parim viis tagada, et meie klientide ja nende klientide eest hoolitsetakse.

Me Intrumis aitame oma kliente, hoolitsedes nende klientide eest. Me teeme seda nii, et suhtleme võlgades olevate inimestega, võtame aega, et nende olukorda tundma õppida, ja töötame koos nendega, et leida lahendus. Kliendiga tema jaoks eelistatud keeles rääkimine on oluline osa sellest, et kliendid tunneksid end mugavalt.

Paljud meie kliendid töötavad piiriüleselt ja me teame, kui keeruline võib olla tagada kohalike õigusaktide ja tavade järgimine. Seepärast kasutame oma keeleoskust, ülemaailmset ulatust ja seda, et oleme kohapeal olemas, et pakkuda sobivaid krediidihaldusteenuseid kogu Euroopas ja mujalgi.

Meil on kontorid 25 riigis ja 160 partnerriigis ning meie kõnekeskused aitavad kliente erinevates keeltes. Näiteks Göteborgis räägime rohkem kui 30 keelt. See võimaldab meil oma klientide klientidega tundlikult ja tõhusalt suhelda, olenemata sellest, millist keelt nad räägivad.

Intrumi 35 keelt

Albaania, prantsuse, makedoonia, rootsi, araabia, kreeka, mandariini, tšehhi, armeenia, hollandi, norra, türgi, bosnia, islandi, pärsia, saksa, taani, itaalia, poola, ungari, inglise, katalaani, portugali, serbohorvaadi, eesti, kurdi, rumeenia, slovaki, soome, läti, vene, hispaania, flaami, leedu, serbia.

Keel on vaid üks viisidest, kuidas Intrum töötab, et tagada sujuv kliendikogemus, kohandades meie teenuseid vastavalt individuaalsetele vajadustele. See võib toimuda digitaalsete või isiklike lahenduste, krediidijärelevalve ja tagasimaksekavade kaudu. Me teame, et kõik inimesed on erinevad.

Toetame teid. Kogu aeg.