„Intrumi Euroopa tarbijate maksearuanne 2022“ on avaldatud. 

Lisateave ›

Pakume parimat klienditeekonda

Me Intrumis mõistame, milliste probleemidega võlgades olevad inimesed silmitsi seisavad, ja teame, kuidas neid aidata. Me räägime igapäevaselt umbes 250 000 kliendiga, et mõista nende finantsolukorda ja korraldada makseid nii, et nad saaksid vabaneda võlgadest tingitud muredest.

Intrumi eetilised võlgade sissenõudmise väärtused koos investeeringutega andmetesse, vahenditesse ja tehnoloogiasse tähendab, et me saame pakkuda klientidele kaasaegseid lahendusi, mis on kohandatud nende vajadustele, selle asemel, et kasutada "kõigile sobivat" lähenemist.

Me teeme suuri jõupingutusi, et mõista klientide individuaalseid vajadusi. Meie eesmärk on aidata inimestel mõista oma finantsolukorda, taastada kontroll, tasuda makseid ja jätkata oma elu.

Uskumatult mõistev meeskond, kes teeb võlad vähem hirmutavaks.
Ühendkuningriigi pangandusklient, november 2021

Kasutades erinevaid vahendeid, alates kliendifookusgruppidest kuni reaalajas toimuvate kliendiküsitluste ja sõltumatu hindamiseni, tagame, et kliendid saavad positiivse kogemuse ajal, mis võib olla keeruline.

Klientide segmenteerimine - individuaalse teenuse osutamine

Meie segmenteerimise modelleerimine eristab kliente, et me teaksime, millist tüüpi suhtlust ja teenuseid nad eelistavad. Kasutame oma kogemusi ja rikkalikke andmeid, et kohandada oma teenuseid ja lähenemist dialoogis võlgades olevate klientidega. Nende olukorrad on väga erinevad. Näiteks:

Inimene, kes saab ühe võlateate, soovib kiiresti maksta ja ei soovi suhelda nõustajaga, vajab kiireid ja intuitiivseid digitaalseid maksevõimalusi, et ta saaks oma arve tasuda ja oma päevaga edasi minna. Sellisel juhul saab klient hõlpsasti meie veebiportaali sisse logida, et oma kontoga tutvuda ja makse sooritada.

Teisest küljest vajab suurte finantsprobleemidega inimene, kes soovib meeleheitlikult oma olukorda parandada, et teda mõistetaks ja et ta saaks oma võimalusi koos pühendunud ja kogenud meeskonnaliikmega läbi töötada. Meil on spetsiaalselt koolitatud nõustajad, kes töötavad koos klientidega, et leida parim tee võlgadeta tulevikku.

On arusaadav, et kliendid kogevad võlgadega seoses mitmesuguseid emotsioone ja mõnikord ka frustratsiooni. Intrumis peame vastama nii praktilistele kui ka emotsionaalsetele vajadustele. Iga klient saab suhtlust ja teenuseid, mis on kohandatud tema käitumisele, eesmärkidele, oskustele, suhtumisele ja keskkonnale.

Kasutame oma kogemusi, et kliendid tunneksid end ära kuulatuna ja mõistetuna ning astume samme, et aidata neid tegeleda oma võlgadega - näiteks võtame makse vastu, koostame maksegraafiku, lükkame makseid edasi või anname lisateavet.

Väga mõistev. Kuulas, mida ma ütlesin, ja ei kiirustanud mind tagant. See ettevõte mõistab, et elu ja olukorrad on erinevad ja rasked.
Ühendkuningriigi pangandusklient, november 2021

Meie kõnekeskustes töötavad nõustajad on kõrgelt koolitatud ja äärmiselt pädevad. Nende mõistev ja empaatiline lähenemine köidab kliente ja motiveerib neid meiega töötama. See on hea meie klientidele, nende klientidele ja majandusele laiemalt.

Meie missioon on näha mõlemaid vaatenurki ja aidata leida taskukohane ja jätkusuutlik lahendus kõigile. Me saame seda teha ainult siis, kui kohtleme kõiki väärikalt, lugupidavalt ja empaatiliselt.
Zara Berven, Rootsi Intrumi tegevjuht