
Kas saite Intrumilt kirja?

Soovin tasuda

Järgige meeldetuletuskirjal olevaid juhiseid või võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Lisateave ›
Kontrollige oma võlgnevuse staatust

Kontrollige, kas teie arve on tasutud ning sissenõudmismenetlus lõpetatud.
Lisateave ›
Olen võlgnevuse juba tasunud

Kui olete oma võlgnevuse tasunud, kuid saite meilt siiski nõudekirja, siis teavitage meid tekkinud olukorrast. Meie omakorda kontakteerume teie võlausaldajaga, et selgitada olukorda.
Lisateave ›
Maksegraafiku koostamine

Ärge muretsege! Enamikel juhtudel võite kokku leppida uues maksekuupäevas või koostada maksegraafiku.
Lisateave ›
Millised on minu võimalused?

Kõige olulisem on teada, kes on võlausaldaja ning saada ülevaade teie olukorrast. Kui te ei tea, mida teha, siis võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Lisateave ›
Arve ei ole õige

Palun võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega ning selgitage, miks te ei ole antud nõudega nõus.
Lisateave ›
Minuga võttis ühendust kohtutäitur

Kui võlgnevust pikema perioodi jooksul ei tasuta, siis on võlausaldajal õigus võtta edasised meetmed võlgnevuse tagasisaamiseks, näiteks pöörduda kohtu poole.
Lisateave ›loading...