Euroopa ja Eesti tarbijate finantsraskused suurenevad, Eesti on rahandusliku heaolu baromeetri järgi Euoopa riikidest 20-ndal kohal.

Loe rohkem >>

Kas saite Intrumilt kirja?

Kas saite Intrumilt kirja?

Soovin tasuda
Mul on tasumata arve

Soovin tasuda

Soovin tasuda

Järgige meeldetuletuskirjal olevaid juhiseid või võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Lisateave ›

Kontrollige oma võlgnevuse staatust
Kas minu arve on ikka veel maksmata?

Kontrollige oma võlgnevuse staatust

Kontrollige oma võlgnevuse staatust

Kontrollige, kas teie arve on tasutud ning sissenõudmismenetlus lõpetatud.

Lisateave ›

Olen võlgnevuse juba tasunud
Mul on küsimus oma võlgnevuse kohta

Olen võlgnevuse juba tasunud

Olen võlgnevuse juba tasunud

Kui olete oma võlgnevuse tasunud, kuid saite meilt siiski nõudekirja, siis teavitage meid tekkinud olukorrast. Meie omakorda kontakteerume teie võlausaldajaga, et selgitada olukorda.

Lisateave ›

Maksegraafiku koostamine
Mul ei ole võimalik maksta

Maksegraafiku koostamine

Maksegraafiku koostamine

Ärge muretsege! Enamikel juhtudel võite kokku leppida uues maksekuupäevas või koostada maksegraafiku.

Lisateave ›

Millised on minu võimalused?
Mul on palju võlgnevusi

Millised on minu võimalused?

Millised on minu võimalused?

Kõige olulisem on teada, kes on võlausaldaja ning saada ülevaade teie olukorrast. Kui te ei tea, mida teha, siis võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Lisateave ›

Ma ei nõustu võlgnevusega
Ma ei nõustu võlgnevusega

Arve ei ole õige

Ma ei nõustu võlgnevusega

Palun võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega ning selgitage, miks te ei ole antud nõudega nõus.

Lisateave ›

Kohtutäitur võttis minuga ühendust, mida teha?
Mida ma peaksin tegema?

Minuga võttis ühendust kohtutäitur

Kohtutäitur võttis minuga ühendust, mida teha?

Kui võlgnevust pikema perioodi jooksul ei tasuta, siis on võlausaldajal õigus võtta edasised meetmed võlgnevuse tagasisaamiseks, näiteks pöörduda kohtu poole.

Lisateave ›